Szállítás Ingyenes szállítás 19900 Ft-tól | 2 napos szállítás
Mentsd meg a sűrű hajad

Reklamáció / szerződéstől való elállás

1. INFORMÁCIÓK A FOGYASZTÓ A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁSI JOGÁRÓL

1.1  A fogyasztónak jogában áll indoklás nélkül elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül, és ez az időszak fenntartottnak tekintendő, ha az elállási nyilatkozatot legkésőbb az utolsó napon elküldte az eladónak. Az árut abban a pillanatban kell a fogyasztó által átvettnek tekinteni, amikor a fogyasztó vagy az általa megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – a megrendelt áru minden részét átveszi.

1.2. A fogyasztó a szerződéstől való elállási jogát az shop@plushair.hu e-mail címen gyakorolhatja. Kérjük, csatolja a csatolt űrlapot az e-mailhez.

Elállási űrlapLetölthető dokumentum

1.3. Az eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldi a fogyasztónak a szerződéstől való elálláshoz kapcsolódó és a tőle a szerződés alapján vagy azzal összefüggésben kapott kifizetéseket. Az eladó a fogyasztónak az előző mondat szerint fizetett összeget ugyanúgy visszatéríti, ahogyan azt a fogyasztó az áru fizetéséhez használta, kivéve, ha a fogyasztó az eladóval másként állapodik meg. Az eladó nem köteles visszatéríteni a fizetést a fogyasztónak, mielőtt az árut átadják neki. A fogyasztó az elállási határidő lejárta előtt is elállhat a szerződéstől, amelynek tárgya az áru szállítása.

1.4. A fogyasztó nem állhat el olyan szerződéstől, amely a következőkre vonatkozik:

  • olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően megsérült. A fogfehérítő csíkok teljes csomagolását átlátszó védőfóliával kezeljük. Ha sérült, az áru visszaküldése nem lehetséges.

1.5. Az áru visszaküldésének közvetlen költsége a fogyasztót terheli. A vevő a saját érdekében a szállításra szánt terméket megfelelő és kellően védő csomagolóanyagba csomagolja, amely megfelel a törékeny áruk szállításának követelményeinek, biztosítással. Javasoljuk, hogy a kitöltött űrlapot nyomtassa ki és csatolja a feladott csomaghoz, amelyet az alábbi címre küld el (postai úton – ajánlott levélben vagy futárszolgálattal). Az eladó azt javasolja, hogy biztosítsa az árut, amikor panaszt küld. Az eladó nem fogad el utánvétes fizetést. 

2. HOGYAN JÁRJON EL PANASZ ESETÉN

2.1. Töltse ki a reklamációs űrlapot, amelyet innen tölthet le. A kitöltött űrlapot küldje el a shop@fogfeheritocsikok.com e-mail címre, ahol megszervezzük az áru és a pénz visszaküldését.

2.2. Javasoljuk, hogy a kitöltött reklamációs űrlapot nyomtassa ki és csatolja a feladott csomaghoz.

2.3. Küldje el a csomagot a mellékelt reklamációs űrlappal a következő címre:
Plushair.hu
Olicon Logistics s.r.o.
Trabantská 692, 190 15 Praha-Satalice, Csehország

2.3. A vevő a saját érdekében odafigyel, hogy a szállításra szánt terméket megfelelő és kellően védő, a törékeny áru szállításának követelményeinek megfelelő csomagolóanyagba csomagolja, biztosítással. Az áru címre történő szállításának közvetlen költségeit a fogyasztó viseli.

3. A PANASZKEZELÉS HATÁRIDEJE

3.1. Az eladó vagy az általa megbízott alkalmazott köteles a reklamációt legkésőbb a reklamáció keltétől számított 30 napon belül kezelni. Ezen időtartam lejárta után a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy joga van a terméket új termékre cserélni (a Fogyasztóvédelmi törvény 18. § (4) bekezdése szerint).